Epadunk ett alternativ till hiphop för svenska ungdomar - toppar Spotifys lista

Läs hela artikeln på Nordfront: Epadunk ett alternativ till hiphop för svenska ungdomar – toppar Spotifys lista

Alternativ för svenska ungdomar växer • Toppar Spotifys lista över årets mest streamade låtar.

Jag förstår dessa ungdomar som vill ha mycket dunk i plåten, själv tävlade jag i billjud på 80-90 talet (jo man gjorde faktist sånt då) och kan ofta sakna ett riktigt bra ljud i bilen än idag!

Ljudanläggningen var dubbelt så dyr som bilen! :sweat_smile:

“Livet börjar vid 130 dB” sa man då och tänkte inte så mycket på tinnitus och sånt larv, man inbillade sig att om man gillade musiken man spelade så var inte det överhöga ljudet så värst skadligt! :scream:

Man dunkade så innerbackspegeln släppte från framrutan och bilföraren framför i bilkön tittade ut oroligt och trodde dom hade en plåt lös på sin bil! :rofl::rofl::rofl:

Har det ännu inte kommit krav från de vänsterblivna att epadunket ska plockas bort?

Valhalla är det låt jag gillar bäst på Nordfront! :grinning:

Det talas om Epadunk och här finns en odödlig raggarlåt som inte bör saknas i en välsorterad musikspelare i landets glidarbilar och även A-traktorer. Här ett verk för motorburen ungdom som tröttnat på all Hip Hop och annat sånt jävla antivitt skit som endast är ett rent hån mot oss riktiga svenskar. Här alltså ännu en låt av den på Sveriges radio ständigt dödskallemärkte artist vad det nu kan bero på. Artisten är såklart musikskalden Eddie Meduza och låten Ragga Runt: Eddie Meduza - Ragga Runt - YouTube