Elkaoset har börjat i Tyskland

Läs hela artikeln på Nordfront: Elkaoset har börjat i Tyskland

Endast kallvatten och ingen uppvärmning i offentliga byggnader • Politikerna har ingen plan för de skenande elräkningarna.

Grön-röda occupationsidioter regerar Tyskland. Kommunister är bara avundsjuka och har ingen aning om ekonomi, teknik och raser. I Wilhelmshaven kommer byggas den första LNG-terminalen för dyr smutsgas från USA. Men den amerikansk-brittisk-judiska krigshetsare massmördare lögnare tjuvar alliansen skadar inte bara Tyskland, de skadar sig själva.och Väst.

Kl 15:30 Elpriset södra Sverige. Över 2kr/kWh. I Danmark över 4kr. 2GW exporteras från Nordpool. 2st av Sveriges kärnreaktorer står still och det blåser inte.

Det kommer bli den intressantaste vintern under vår livstid. :rofl::+1:

Räkna med att världen och framförallt Europa kan se radikalt annorlunda ut om ett år.

Nere i Österrike värmer dom ofta hus med gas, och det kommer ingen gas. Så det är nog värre i Europa än Sverige. Bara politikerna bestämmer sig här så går det att göra något. Säga åt bolagen att dom måste köra kärnkraften. Avskaffa effekt skatten.

Men jag vill ju att alla svartskallar och bortskämda svenskar ska frysa och svälta! Ska du förstöra det enda roliga jag har? :rofl::wink:

Jag skojar med dig. Vi önskar alla att situationen var helt annorlunda…politiskt och rasmässigt.

2 gillningar

Så här går det när kommunismen får råda.