Efter förnedringen: Paludan nekas tillstånd

Läs hela artikeln på Nordfront: Efter förnedringen: Paludan nekas tillstånd

Invandrargangsters stal polisjackor och brände fordon • Dansken skulle hålla ytterligare koranbrännarmöte i Landskrona.

Det var nog oundvikligt. Enklare att stoppa en ensam man än hundratals mordbrännare.

Tydligare blir det inte. Sverige är kört i botten. Kriminella rasfrämlingar bestämmer över polisen. Vilket pinsamt land vi lever i.

De flesta vuxna svenskar verkar ändå vara nöjda med situationen. De tjänar bra med pengar och gömmer sig i villor och andra bättre områden i landet. Jag tycker mest synd om alla svenska barn som tvingas gå i skolan med det här packet. Det finns i stort sett ingenstans en vanlig svensk grabb kan leva ett normalt liv längre.

Och som grädde på moset, gissa vilka det är som arbetar, betalar skatt och möjliggör hela spektaklet? Jo, ta en titt i spegel eller ring på hos grannen.

1 gillning

Väldigt glad att man inte har en polis i släkten för jag hade skämts ögonen ur mig. Undrar om dom skäms själva men det är dom väl för dumma för.

1 gillning

Hur var det nu dårarna i dårhuset sa? Sverige har aldrig varit tryggare! Ja det borde vara svårt för dom flesta att tro på det.

Sverige = Kaputt.

Glad påsk på er :sweat_smile:

1 gillning

Läste just om situationen i Örebro igår. Poliser blev utslitna ur bilar. Hahaha… Har det någonsin hänt förut? Alltså överhuvudtaget i Sverige eller liknande land i fredstid?

Fy fan, det här är ju den totala förnedringen för poliskåren i Sverige och blattarna filmar det o visar hela världen!!!

Tänk när blattarna blir förbannade på riktigt och är 3-4 gånger så många! Hur länge dröjer det innan de mördar poliser eller våldtar dem mitt på gatan? Allt framför kameran!

Vi bor i en “failed state”. I praktiken är det nu bara en tidsfråga innan, ja…jag vet inte vad jag ska säga.

Lycka till alla! :rofl:

2 gillningar

Ser fram emot detta worst case scenario. Dom förtjänar det verkligen, dessa folkförrädare. Säkert kommer det bli ännu värre med sänkta krav för intagning.

Det vidrigaste av allt är att vi viker ner oss till och med vi motståndsmän för vi bara sitter och tittar på när landet försvinner under fötterna på oss

Ja, men ärligt talat finns ingenting kvar här som är värt att bevara. Alldeles för många av svenskarna är förrädare. Alldeles för många av vårt eget folk är våra fiender.

Vi kommer att behöva börja om från början och skapa en ny nation. Enkelt kommer det inte bli. Var inställd på att du kommer få arbeta varje dag resten av ditt liv. Det är färdigfestat nu.

Så Är ditt svar ett tecken på att nmr gör walk over
till att rädda sverige och folket?

På dig verkar det som att allt är över?

Jag är inte medlem i Motståndsrörelsen så jag kan inte tala för organisationen.

Vi har nog alla försökt förbättra situationen på olika sätt under många år. Jag kritiserar ingen. Vi är ett antal personer som är oskyldiga till att Sverige gått åt helvete.

Har du något förslag på vad som borde ha gjorts annorlunda under de år som gått och har du några specifika förslag på vad Motståndsrörelsen borde ha gjort nu när polisbilarna brinner?

Då är min följande fråga om du nu inte är en feg råtta , varför är du då inte med i kampen?

Jag har absolut många saker som nmr kan göra anorlunda men ochså vad de gjort fel!

Min åsikt är att det är inte kört, men dags att för den nationella rörelsen att röra sig frammåt att våga sticka ut .

Jobba med att få upp förtroendet för folket!

Nmr tror att man bara skall få medlemmar men så funkar det inte .
Dom måste marknadsföra sin produkt och leva upp till namnet och deras påstående

Detta gör man inte i dag! Och det är här det skiter sig!
Man hamnar i det här med att varför skall jag engagera mig när dom själva inte ens gör något!

Man hela tiden står och väntar på att någon annan skall göra saker o ting

Vem förhelvette vill hålla fanan???

Någon måste blåsa liv i saker som det är nu har allt stagnerat och man bara står och stampar

Sen vill jag inte att nmr skall vara så offentliga med sina aktivister identiteter, inget bra

Om det varit NMR som agerat på dom sätt vi ser är jag säker på att polis m.fl. agerat annorlunda. Skarpa skott , massiva gripanden för alla möjliga § . (Högmålsbrott , blåljussabotage mm.mm)
Både Henke och Erik har viktiga poänger —själv vet jag faktiskt vare sig ut eller in. Jag är bara glad över att mänskligt sett inte ha så långt kvar. All trivsel och livslust har malts ner. Jag är dock glad att under 45 år stött alla som försökt rädda Sverige.

Ah skitsnack ! Muslimerna i upploppen för en skicklig och radikalt motstånd och det blir svårt dessutom att lagföra dem då de är maskerade!

När det kommit till nmr har man inte gjort hälften av vad dessa grabbar gör och dessutom har man varit öppna med sina identiteter när man haft konfrontation med polisen och det har bara varit för polisen att dela ut straffen hårt i efter hand då det varit lätt att identifiera