Dulny grillade Per Sefastsson (AfS)

Läs hela artikeln på Nordfront: Dulny grillade Per Sefastsson (AfS)

AfS:s partisekreterare intervjuas i Lögnarnas tempel • Uttalar sig om valet, etnicitetsfrågan och NMR-debatten.

Det var ju inte mer än en vecka sedan Dulny gästade Nordic Frontier. Dessutom gjorde han en serie program om komfyboken. Två faktorer som borde ha gjort kostymnissarna ännu mer skitnödiga. Oy vey!

AfS vågar inte ta en debatt med NMR helt enkelt för man vet att det skulle framgå så självklart vilket parti som är nationellt parti på riktigt. Man törs inte erkänna det bara. Uteslutna medlemmar ur SD som bara vill hävda sig på egen hand.

Jag hörde förresten att kostymnissarna i AfS står för en kraftigt minskad vargstam. Det säger väl allt om partiet.

Finns anledningar till att vara emot varg, speciellt den stam vi har idag Finns längre några tvivel om att Skandinaviens ”vargar” är illegalt inplanterade? | Rovdjurspolitik finns mer läsning i ämnet om man söker

1 gillning

Caesar Aurelius på Telegram:

“Varför är alla så förbannat fixerade vid vilka puckon det är som sitter i Riksdagen!!! Nordiska motståndsrörelsen fick i förra valet år 2018, 7 röster (0,04%) i Vetlanda, Småland. I detta val 2022 har hittills Nordiska motståndsrörelsen fått hela 28 röster (0,17%) och samtliga valdistrikt är ännu INTE räknade! Jag tar det igen! 2018: 7 röster; 2022: 28 röster!! Det är en valframgång på 300%!! Hallå? Vakna! Vi fucking vann 300% fler röster.”

Caesar har rätt! Det är så man ska tänka. :+1::cowboy_hat_face:

2 gillningar

Jag kommer aldrig hålla med om det. Vargstammen är så liten och inavlad ändå, så den kommer i sinom tid försvinna, precis som så många fågelarter och insekter försvinner och har försvunnit.