DN ljög om Rittenhouses reaktion på domen

Läs hela artikeln på Nordfront: DN ljög om Rittenhouses reaktion på domen

Påkomna med “agendasättande journalistik” • Framställde Rittenhouse som iskall robot, när han egentligen blev uppenbart fysiskt påverkad av nervositet.

Kasselstrand hade rätt redan 2018. Dagens dumheter är ett mycket bättre namn på blaskan.

1 gillning

Det var ett bra namn på den blaskan. Det bra att dom blir avslöjade och inte kan styra vad folk tänker!

Jag är inte det minsta förvånad att (((etablerad press))) ljuger. Det har de gjort i decennier utan åtal och domar!
“Sleepy Joe pedophile Biden” är helt slut i huvudet och totalt bortkopplad från verkligheten och bör inte uttala sig överhuvudtaget!
Jag hoppas att jag får uppleva dagen då vi täpper igen truten för gott på lögnpressen!

J**eråttorna på Dagens Nylögner förnekar sig inte utan verkar ha målet att leverera minst 6 miljoner lögner om året.

Vad är det för hjärndöda idioter som köper den blaskan egentligen - eller går den runt på det s k “presstödet” som i själva verket är en stöld av svenska skattemedel.

Det finns ingen som helst anledning att frivilligt betala sioniststyrd media för “nöjet” att få läsa helt antivit propaganda. Det kommer säkert att gå samma väg med dessa så kallade agendasättande blaskor som det gjorde med SVT. Det är så få som verkligen gillar sådan skit och allt måste till slut betalas via skatten. Presstödet som nämnts är inget annat är en ren stöld av skattebetalarnas pengar. Dagens värdelösa nyheter duger inte ens till dasspapper.

DN, den vänsterliberala sörjan är en kampanj- tidning som
har sålt sin själ till Satan. Noll objektivitet, och en agenda för vänsterextremister.