Digitala lanthandlare - 1984?

Nu när vissa byar äntligen kommer få sina lanthandlare, så blir det nästan “1984” av det hela. Där man ska logga in, skanna varor själv å betala med kort.

Jag kan ha fel, men det hela känns ändå misstänksamt

Digital lanthandel fungerar säkert bra i ett tillitsfullt vitt samhälle tills kanske några nyanlända “berikare” fattar att naive dumsvensken kan blåsas hur enkelt som helst. Det är bara för någon händig “ny-svensk” att vänta in att en godmodig riktig och ärlig svensk loggat in i butiken och sedan i princip knuffa undan denne och kliva in maskerad och tömma butiken på allt av värde och dra därifrån…

Jag begriper. Men jag tänker på det här med att den digitala lanthandeln gör övervakningssamhället ännu större.

Kan övervakningssamhället bli mycket större än vad det redan är med judisk makt och sionismens bankmaffia som styr nästan alla genom förslavande och integritetskränkande betallösningar knutna till personnummer och registrerade mobiler och sånt. Det är inte de så kallade folkvalda som styr, det är en liten junta som kan dra dit pepparn växer som man sade förr…

Ok. Jag förstår och håller delvis med dig.

Sen kanske vissa inte tycker att judar äger banker är konstigare än att många svarta är basketspelare.

Det är inte juden som sådan i bemärkelsen av ägare till företag och banker som är problemet. Har aldrig tyckt illa om enskilda vanliga judar. Men det har gått alldeles för långt när judiskt kapital får spela rollen som att bli fundament för en stat i staten, vilket sker genom att de som skulle vara våra ledare går i ledband hos främmande makt och arbetar för olika anti-vita forum.