Det eviga "taktikröstandet" på SD

Läs hela artikeln på Nordfront: https://nordfront.se/det-eviga-taktikrostandet-pa-sd

Kommer väljarna att ”taktikrösta” för evigt? • Karl Folkesson resonerar om SD-väljare och radikal opposition.

Nationellt “sinnade” (men icke JUDE/rasmedvetna) har röstat på SD i det här valet. Dom lär ångra sig snart. :ok_hand::cowboy_hat_face:

Jag vet inte varför folk inbillar sig att SD:s väljare skulle vara nationalister? Ja om vi backar 30 år så var det nog så, men då talar vi om några få tusen personer. 2022 är SD en samling sossar och moderater som vill ha lite mindre invandring.

Mängder av kristna från Mellanöstern röstar också på SD.

Nåja, vi får se hur mycket som återstår av Sverige och Europa när det är dags för nästa val. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Senast igår talade jag med en förhoppningsfull väljare av SD, som trodde att förändringens tid nu var inne. Nu kommer man kunna våga gå ut om kvällarna, man kommer inte få glåpord som kvinna kastade över sig i områden där man som svensk är en minoritet, tryggheten kommer infinna sig, mångkulturens tid är förbi. Ja, vad säger man, det är ledsamt att höra… Det mest tragiska i hela valspektaklet är att folk lyckas duperas av luftslottet, år efter år.

Många verkar dessutom tycka det är viktigt att rösta på ett stort parti, annars går det inte, även fast man inte delar dess åsikter till fullo. Hur dum är man inte då, alltså, det är höjden av dumhet. Då har man gett upp som människa, då spelar det ingen roll vad man än gör. Det är en psykologisk operation, att få människor att tro att de inte kan påverka något och att allt måste vara en massrörelse och massåsikt. Jag tänker på motsatsen nästan varje dag, hur mycket gott enbart en människa kan göra, tillika det motvända. Jag försöker göra något gott varje dag.

1 gillning

Det eviga taktikröstandet beror på det svenska kynnet. De väjer för argument, därför är det fortfarande tillåten att ifrågasätta “förintelsen” i Sverige. . Har media sagt det, så är det så. Därför sitter Ursula Haverbeck i arrest för att hon kan med sin genuina kunskap vederlägga påståendet, då tyskarna är visserligen ett “lydfolk” men mottaglig för argument. Så därför kommer SD att förbli ett taktikröstande fenomen utan verklig politisk inriktning med ett halmstrå för de som tror på en förändring utan att våga sig på att rösta på en radikal ideologi som visserligen ligger i deras munväder men med “bortkastad” röst tendens när valsedeln skall läggas i urnan. Man kan jämföra dem med de som satsar på en travhäst där förhoppningen skall ge dem en vinst, inte att man egentligen gillar en annan vackrare och ge den en chans.

2 gillningar

(((Partisystemet))) är en stor jävla JUDISK bluff för att lura folk att dom har något att säga till om i den (((parlamentariska demokratin))). :skull::imp:

1 gillning

Den dolda verkliga makten mutar & splittrar människa mot människa, folk mot folk och land mot land! Vi kan inte rösta bort den!

Att rösta på SD för att få ordning på Sverige! Är som att dricka lättmjölk, för att bli full!

1 gillning

Det eviga taktikröstandet kan komma att få sig en knäck. Enligt en dansk statsvetare, Robert Klemmingsen “kommer SD att pysa ihop precis som förebilden Dansk Folkeparti om regeringssamarbetet inte leder till politiska resultat som väljarna förknippar med SD”
[Danska prognosen: SD "pyser ihop" efter valsegern | Fria Tider]

Fast många svenskar är trögtänkta och hoppas det blir bättre nästa gång. Ungefär som “vetenskapsmannen” som gör om samma experiment gång på gång med förhoppningen om att han skall få ett annat resultat.

Vi har synts mycket och pratat med folk som i grunden är positiva till oss, men som röstade på SD. Den som inte syns finns inte, och Nordiska motståndsrörelsen har synts och kampanjat på gator och torg inför valet. Det är positivt för oss i förlängningen. Att vi var med i valet var ett riktigt beslut. :ok_hand:

1 gillning

Det har varit ännu ett val och många väljare har i sin enfald och djupa önskan om en verklig förändring av samhället till det bättre, lagt sin enda röst på duktiga pratmakare och sionismens politiker som Sverigedemokraterna. Den som är lite politiskt medveten förstår sedan länge hur fåfäng tanken om att kunna vända dagens politik med gårdagens politiker är. Nu sitter många och tänker, nästa val, det är då som förändringen kommer. Men sanningen är att det är ett personligt val varje dag, och den som älskar sitt eget vita folk stödjer naturligtvis politiskt Nordiska motståndsrörelsen redan idag som man kan läsa lite mer om här: Ideologi & Politik (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)

Folkgemenskap!

Det är inget mindre än ren ondska att fängsla en så gammal människa. Fast under de 9 år som gått sedan jag gjorde Barbara Spectres bekantskap har jag lärt mig otroligt mycket av detta så kallade folkslag. De bryr sig inte om människor utanför sin egen grupp överhuvudtaget. Detta är helt och hållet rotat i deras idiotiska religion som säger dem att de är utvalda va gud själv. Deras så kallade “heliga” skrifter" säger dem att gud gav bara dem mänskliga själar. Vi fick nöja oss med djursjälar. Vårt enda existensberättigande är att tjäna guds utvalda. Sålunda ser de sig själva som heliga och oss som orena och även sataniska. Eftersom de är så speciella kan de heller ej göra några fel. Allting som sker är alltid någon annans fel. Alla tre judiska religionerna måste krossas och förbjudas. De är alla lika avskyvärda och har ställt till med nog elände fram till idag.

Det har begåtts så mycket avskyvärda gärningar i Guds namn, så det är inte konstigt om inte ens Jesus Kristus som blev korsfäst genom judisk makts påtryckningar på den tiden får stå som ett ljus i det sionistiska mörkret. Judendomens talmudister hatar kristna och Kristendomen och bara det är väl en tanke värd att tänka på.

Nordiska motståndsrörelsen har religionsfrihet med vissa förbehåll att den inte blir skadlig för samhället, och för övrigt ses sådant andligt troende som något mycket personligt, och då finns det väl egentligen inget behov av att förbjuda exempelvis positiv kristendom. Detta så länge som den inte dansar efter sionismens pipa som den idag alltför ofta tyvärr gör genom de slugas inflytande. Brukar säga att barnatro finns, och den har då aldrig varit i vägen för nationell känsla.

Tänker här även på hur NSDAP såg på det hela. Här en översättning till svenska av deras partis programpunkt 24: ”Vi kräver frihet för allt religiösa trosriktningar i staten, såvitt deras bestånd inte sätt den germanska rasens sedlighets- och moralkänsla i fara. Partiet som sådant företräder en ståndpunkt av positiv kristendom, utan att binda sig konfessionellt till någon viss trosbekännelse. Det bekämpar den judisk-materialistiska anden inom och utom oss, och är övertygat om att ett varaktigt tillfrisknande hos vårt folk bara kan vara framgångsrikt på följande grund: Allmännytta före egennytta.” Här länk till Metapedia för den som vill läsa hela programmet ifråga: NSDAPs partiprogram - Metapedia

1 gillning

Hej!
Artikeln låterdet som SD är för EU men i deras partipolitikär de emot EU. Det går ju inte ihop.
Realistisk sett så tror jag att invandring kommer minskas och litet antal utvisningar kan vara aktuell.
Enligt min åsikt så tycker jag framöver att hårt kriminella borde inte få medborgskap.
De som redan har fått är det svårt att göra nåt åt.
Även utvisa/ ej ta emot de som är medlemmar i terror organisationer som PKK, YPG osv. Tyvärr gillar sverige samla på sig skräp!