Läs hela artikeln på Nordfront: Den censurerade sagan: Juden i törnsnåret
Magiska dvärgar, sjungande fåglar och en jude som avslöjas • Läs bröderna Grimm-sagan som censurerades efter 1945.
Juden gillar att förnedra vita, det kan vi se tydligt med alla judiska komiker. Men gillar ej att själva bli förnedrad. Det räknas som 2anti-semitism". Trevlig och rolig julsaga dock.
Bra att sagan publicerades igen. Jag har letat efter den och inte hittat den.
Det finns mycket vishet och tidlös sanning i undangömda sagor som vissa vill undanhålla samtidens oftast fåkunniga i historia och nutidens verklighet som borde översättas och göras tillgängliga för alla tänkande nordbor att ta sig en rejäl funderare kring. Dagens nedbrytande dans i vårt rike vi ärvde av våra vita förfäder dikteras och styrs idag av de så kallade utvalda och mörkrets handgångna spelemän som i sanning nog borde få lära sig en ny tids dans kan man som en enkel människa verkligen tänka…
Simon, kan du vara vänlig och skriva om talmuder, istället för bs (nope, din gramma är perfekt) om det meningslösa runt joooodr. Please kan vi anamma lite iallafall, av massmördarnas planer hehe…runt oss. Eller skavi fortfarande undra om rubbet kommer svida mer el mindre. Hehe, we are certainly real aassshoooles. ‘We’ stand still, n (mab) let our ones…
Simon, förresten. Skulle varit intressant o prata med dig. Själv vet jag inte jättemycket, men Ni skriver mkt bra här, och har enl mig Sveriges bästa o mest kvalitativa Sajt. Ta åt er om ni vill. Jag slösar inte med mkt, tror jag
Den här borde ju Greenpilled få tryckt i bokform.