Delade ut julklappar till behövande svenskar

Läs hela artikeln på Nordfront: Delade ut julklappar till behövande svenskar

Nordiska motståndsrörelsen spred julglädje i Helsingborg • Delade ut julklappar och kläder till fattiga och hemlösa svenskar.

1 gillning

Bra gjort, tillsammans är vi nordbor och etniska svenskar så mycket starkare än vad kanske ett gäng korrupta förtryckare kan förstå. Som alltid. Kämpa på och håll frihetsfanan högt.
Folkgemenskap!

3 gillningar

Nej, varför betala skatt till ett system som bygger på allas lika värde och kalegeriplanen. Allt går till ockupanter och invällare.

Snygg manifestation som synliggör verksamheten på ett sätt som ingen kan kritisera utan att göra sig till åtlöje, förhoppningsvis hjälper det även någon behövande Svensk.

Mycket mycket mycket fint, kärleksfullt och bra gjort av kamraterna i Näste 3.

Näste 3 är verkligen något att hänga på en julgran. Hänga? Nej på toppen skall det, och är det också. Folkgemenskap i sin aktiva form.

Bra jobbat. All heder till er aktivister och andra inom organisationen. Lever just nu på plus minus noll. Men när jag får mer pengar över ska jag bli stödmedlem i alla fall. Eftersom jag inte kan gå med er mer aktivt just nu pga personliga skäl.

Ni är bland de få som verkligen bryr sig om Svenskar som har det svårt, svårast bland alla pga diskriminering och fråntagande av deras rättigheter – speciellt nu under Juletid känns det svårt för dessa. God Jul till Er alla - från en finsk nationalist vitgardist o transsexuell.

Ja Vera…Din granprydnad var verkligen toppen !!! Fint jobb av näste 3.