CIA:s actionspäckade hämndplaner mot Assange avslöjade

Läs hela artikeln på Nordfront: CIA:s actionspäckade hämndplaner mot Assange avslöjade

Kidnappning, lönnmord och eldstrider mot ryska agenter på Londons gator • Så galna var CIA:s planer för Assange.

1 gillning

CIA, regeringen och andra amerikanska myndigheter lever i en (((hollywood-drömvärld))) där man löser alla problem med skjutande och hårdspäckad action. Hur det är i verkligheten fick JewSA bittert erfara i Afghanistan, nu senast. Inte alla bomber i världen lyckades kuva afghanerna och införa en judeoliberal pissdemokrati enligt (((amerikansk))) modell.

4 gillningar

Det visste även dom, att det inte går att förbättra eller lära ett lågt IQ folk principer eller demokrati. De trivs så mycket bättre att vara ett kuvat folk ledda utav liknande fast blodtörstiga. Anledningen är att en liten klick blev ytters förmögna på Afghanistan scenariot.

Det som stör mig är alla skattepengar som skyfflades iväg dit. Pengar som kunde investeras i USA och Europa för att förbättra levnadsvillkor och standarden hos vårat folk. Alla fall de som förtjänar det.

2 gillningar

Den 11 november släpps boken Fallet Assange på svenska. Boken är skriven av Nils Melzer FN:s särskilde rapportör för tortyr och annan omänsklig behandling. Svenska journalister kommer med all sannolikhet att förtiga dess existens eftersom boken kommer med svidande kritik mot USA, Sverige, Storbritannien och Equador. För de som är intresserade har en presentation av boken Fallet Assange och dess slutsatser publicerats på svenska i vårt grannland Finland.

1 gillning

gärna icke-anonymiserade källor i framtiden.

jag menar att en person som har fått för sig att slå på världens makter med kägga, bör få styrka och makt av Jesus för att klara sig.

och om personen inte har den höga tron, så ska vi såklart hjälpa den eller dem med de verktyg som finns att tillgå. gofundme o whatever, eller hur?

Dom båda groupies som förförde den oerfarna datanörden borde skämmas. Sofia Wilen och Anna Ardin borde erkänna och lätta sina hjärtan.
Först förgriper dom sig på honom och sedan blir kvinnorna sura på varandra.
Konstigt att en diakon kan uppträda så hjärtlöst.
Jag tycker att båda Anna och Sofia borde veta hut !! 7 falt hut !!
Om Sverige varit en rättsstat hade kvinnorna åtalats för falsk tillvitelse.
( jag har läst förundersökningen )