Boktips: Farmor åker i fängelse

Läs hela artikeln på Nordfront: Boktips: Farmor åker i fängelse

Spännande barnbok • Släpps i digitalt format.

Man storknar över deras sjuka pk-tillvaro.
Tror de verkligen att en bok kommer ändra synsätt eller påverka positivt?
När knodden eller knoddarna växt opp kommer de erfara andra saker och tyvärr lära sig
det påtvingade multikulturerella hevetet. De kommer känna att man inte är vatten värd.

De vill marinera ungarna i tidig ålder. Vidrigt.
Man kan tycka att normalt vore att muhammedanerne och importen LÄR sig vår kultur och
leverne. Det absolut bästa vore att de åkte hem. För här är vi ju rasister och bokbrännare.

Nej.
Jag vill se en bok om Muhammad i fängelse.

1 gillning

Det är väl satir av vårt sjuka samhälle? Tycker det verkar vara en vettig bok.

1 gillning

Tackar för boktipset: Farmor åker i fängelse. Detta är verkligen en titel i tiden. Håller med om att det behövs bra barnböcker som ger ungarna vettiga värderingar. Mycket bra att den lanserade nedladdningsbara versionen av detta tänkvärda verk även endast verkar vara en fil i storleksordningen 14,88 megabytes vilket inte tar så värst mycket plats i dataminnet.

1 gillning

Haha… Jag har läst den nu.
Stackars farmor. Hennes maskin exploderade…
Satir och allvar. Men iaf. Den gav mig ett leende.

Jag vill fortfarande läsa “Muhammad i fängelse.”

:smile: :smile: :smile:

Eller varför inte kajafas i fängelse eller ngn av rotschildrna el rockefellrna. Bettar att media ‘utan gränser’ inte tar det ‘gränslösa’ steget, då det är en bilderbrg godkänd ‘publicist’. Samma mönster, hela tiden och samma plan de hade för Tyskland, dekadens och kulturell förstörelse, men nu har de steppat upp sina ambitioner och vill glupa hela väst. Till att börja med

Hennes förmåga att be negern Obongo om ursäkt med käppen var riktigt målande. Måste vara en riktig krutgumma

1 gillning

En satir som man skrattade åt: Ett afrikansk barn till sin mor: "Säg mamma, om pappa kommer till Sverige, blir han ett barn där igen? "
Att en gammelfarmor och gammelmormor kan bli åtalat för HMF är sant - sånt är det verkliga livet i Sverige.

2 gillningar

Kan man inte även hänga ut författaren illustratören och de som ligger bakom det snuskiga förlaget? eller är dom hemliga för att inte utsättas för “hot och hat”?

1 gillning