Blixtdemonstration i centrala Stockholm: "Nej till Nato"

Läs hela artikeln på Nordfront: Blixtdemonstration i centrala Stockholm: ”Nej till Nato”

Turkisk flagga brändes utanför ambassaden • Tal på Sergelstorg med flera platser.

Jag håller helt och hållet med motståndsrörelsen.

2 gillningar

Det borde eldats upp hatskriften talmud utanför den fisraeliska ambassaden. Boken som säger att vi är odjur i mänsklig form. Att gud bara gav judarna mänskliga själar och oss djursjälar. Som säger att när moshiach kommer tillbaka kommer varje jude äga 2800 goy-slavar. Att det enda syftet med vår existens är att tjäna guds utvalda folk. Som säger att även de bästa av goyim ska dödas. Tänk om alla sovande svenskar kunde ta sånt här till sig. Hade vi släppt en skrift med liknande tankar fast om judar, så hade vi åkt i fängelse för länge sedan. Säger en hel del om vilka som är herrar i vårt eget hus.

2 gillningar

Nej till Hato, död åt globalismen, som förstör vårt samhälle, inifrån och ut.

1 gillning

Hade varit kul att veta så att man kunde varit med. Har inte sett någon anti-nato demo i tid.

Bra jobbat. Håll fanan högt!

Jag tycker om att se ordningen som demonstrationen innehåller. Shomrim står bara och ser på, när dom inte har samlat ihop en massa snutar. Det jag hade velat se är att tåget gått några meter närmare shomrim utan för ambassaden.

Tillsammans i kampen för ett fritt Norden är vi oslagbara. Har skrivit några ord om känslan som belyser hur viktig kampen mot anti-vit globalism är. Det finns endast en enda sann opposition mot allt hat som ligger bakom dagens folkutbyte och all mörk sionisms förslavande förtyck. Här kan man läsa lite mer: Kampen för ett fritt Norden - Fri diskussion / Övrigt - Nordfront forum
Folkgemenskap!