Bli verifierade

Alla som har kontakt med mig eller någon annan i administrationen och vet att vi litar på er kan kontakta oss, inte här på forumet utan via Signal eller liknande och bekräfta att ett visst konto på forumet är ert. Då kan vi uppgradera er status på forumet till Betrodd användare, vilket gör att ni som användare ser lite mer saker här på forumet och att andra användare vet att ni är personer som i någon mån visat sig vara pålitliga.

7 gillningar

hurra. den utmärkelsen vill jag så gärna ha.

mitt konto är “mitt”. har ej “signal” men däremot vk och url dit lär finnas i min profil. allt i Jesus Namn förvisso men om säkerhetspolisen är intresserade av mitt personnummer osv, så är det knappast ett större problem att få reda på det heller. så till vida att de inte har nån kärring till överste numera, jag är inte ett stort phan till #feminismhelvetet. dock att se äldre kvinnor som sin morsa, är väl något jag jobbar på. inte minst änkor verkar ha en speciell plats i mitt hjärta.

pålitlig är ju relativt, vet att jag på er tidigare forumslösning blev bannlyst bara någon månad innan ni bytte senast, så det beror ju på vem som undrar säkert. har även fått lifetime blocks på twitter och fejjan, om det är till någon tröst. men hittade mig inte på den sk “hemliga facebook listan” om “farliga individer”. kanske ni inte fick rätt ändå.

skål o godnatt

obs, om ni uppgraderar mig till status som om det vore tillåtet att starta ämnen, så är det inte omöjligen - så som det ser ut nu - att jag postar en hel del sånt som kliar i öronen. sök på jesus på flashback så ser ni säkert. har och haft dussintals profiler där och inte sällan (t skillnad från andra) berättar om mina upplevelser med Satan och Djävulen. även lite om drogbrukande. samft förstås Jesus och Hans Kärlek, som jag förstår det.

edit, tydligen fanns det ett “öppet forum” där jag var tillåten att posta ämnen. Gud välsigne er