BlackRocks president utlovar lidande för "de hittills gynnade"

Läs hela artikeln på Nordfront: BlackRocks president utlovar lidande för ”de hittills gynnade”

Talar om en aldrig skådad brist • ”Vore jag er skulle jag sätta på säkerhetsbältet.”

Bankiren hos de så kallade utvalda har alltså talat till de underställda ränteslavarna. Globalisten utlovar brist på det mesta med ett hånflin. Demokrati tror de hjärntvättade fåren på, samtidigt som de inte alls kan förstå, att de slugas makt över ekonomin är så sionistiskt, odemokratiskt fördelad som den kan bli…

Om de rika ska sätta på sig säkerhetsbältet vad ska vi sätta på oss då? Störtkrukan?..men inflation är väl inflation oavsett mängd pengar man har, kan bara se banker som vinnare då de kan gå in och sno aktuella värden som land och fastigheter

Ja det kan jag också utlova. Allt kommer bli mycket dyrare. Vad är det folk inte fattar? De gyllene åren 1950-2019 är över. Adjöss!

Inledningsvis kommer det bli besvärligt för folk som inte har särskilt mycket pengar, men ändå är vana att det räcker till allt onödigt de köper varje månad. Blir det en total kollaps av civilisationen kommer det däremot att drabba alla, inklusive de rikaste. Tänk när finanseliten får leva stenålder! :rofl::rofl::rofl::+1:

Räkna med att det kommer göra ont de närmaste åren. :wink:

En rekommendation: Håll er nyktra så sparar ni mycket pengar! Varför sponsra andra med era surt förvärvade slantar?