Behovet av att förändra sig för kampen

Läs hela artikeln på Nordfront: Behovet av att förändra sig för kampen

När de yttre miljöerna förändras så måste djurlivet i naturen förändra sig • Om de inte gör det så riskerar de att konkurreras ut.

Är det bara jag som läser detta med "Merlin"s (från Disneys film 1963 “Svärdet i stenen”) röst? När han förklarar hur saker och ting fungerar för Artur. Jag gillar den liknelsen då Hansson gång på gång påvisar att han är en sann artikel-trollkar när det kommer till skriftens gåva och att få läsaren att bli intresserad och förstå innebörden av respektive artikels budskap. En tumme upp och en uppsträckt högerarm med rak handflata till dig Marcus!

Det ligger en hel del i att man måste kunna försvara sig i det våldsamma samhället som till synes hjärndöda politiker har skapat med sin nedbrytande strategi att pracka på etniska svenskar en aldrig sinande ström rasfrämlingar med en helt annan mentalitet. Soldatanda och krigarkultur tar nog sin tid att bli riktigt bra på, men självförsvar är nog att rekommendera att ha lite kunskaper i. Minns för några år sedan att det berättades om en ung tjej som hade tränat karate i några år och en kväll hade blivit överfallen av fyra ”nya svenskar” som nog försökte bättra på sitt ”fina” rykte i våldtäktsstatistiken. Men den gången gick dom visst på en mina, hon spöade dem allihop och sade, att hon hade kunnat slagit ihjäl allihop om hon velat. Så lite träning i åtminstone effektiv kampsport är nog en rätt så bra ide.