Barnuppfostran och politik

Läs hela artikeln på Nordfront: Barnuppfostran och politik

En del vill inte pådyvla sina värderingar på sina barn • De vill att barnen ska få välja själva • Många andra grupper gör inte så och om du inte ger barnen värderingar så kommer dagens statsmakt göra det.

Helt rätt.
Jag har också förvånats över denna inställning till “objektivitet”, när ens motståndare verkligen inte håller samma linje.

visst är det sǻ att barn vänds emot sina föräldrar, dessutom bibliskt och tydligt som om det kom från Jesus Mun.

skulle också kunna säga att jag inte har några barn - men då säpo och dess anhang verkar gilla min närvaro - psykos kallas det visst. (haha lycka till satans kärring)… så föredrar jag att låta det vara ett öppet mål - min familj och hus i Jesus Namn får de söka efter.

iaf, när det kommer till vad folk pratar om, när man delar sina ideologiska tankar, teorier eller liknande - så är det nog så att de, om de faktiskt - och det gör de - bryr sig om sina barn - antar en försvsrsinställning. dvs du säger kke “en svensk måste ju bry sig om barnet och göra si eller så” men personen ifråga “vet” kanske av sin erfarenhet att det gick inget vidare den vägen, men ändå kommer (låtsas?) hålla med dig. eller tom låtsas argumentera. det jag syftar på är att inte ens statistik (som om den nånsin) vore värd att litas på.

hypotesen att soc inte skulle röva bort barnen för att man försöker låta dem växa upp i en sund miljö håller inte, enligt mig. hoppas du förstår mig rätt. vi är ju människor. eller män i skor.

då jag förstår det som, för det första, att om en inte tvingar ungarna att utsättas för indoctrinating, “värdelöst vetande” iom den obligatoriska sk skolplikten - och värre (homoagenda etc) (holo-kost är väl inte lite misstänkt också. inte minst eftersom det största msasmord , både räknat procentuellt och antalsvis, genom mänsklighetens historia lär ske just nu. dessa satans aborter) så klassas man som kriminell, och de låser in en på fängelset och ger ungarna till någon annan. inte minst efter att man - givetvis - försökt skydda barnen från dessa rövare som går på Satans uppdrag. dessutom lär det ju bli så att de klassificerar en som psykiskt störd, och tar ungarna den vägen. myndigheter är inte våra bästa vänner. de är givna svärdet vilket de uppenbarligen använder för att straffa oss.

Sen är det ju klart att vi inte ska frukta dem, utan det räcker gott med Honom som har makt över helvetets förstörelse.

Hade jag haft barn så skulle de barnen , om Gud vill, knappast vara registrerade (fått personnummret). ett uttalande som inte omöjligen gör mig misstänkt för allvarligt brott, säkert med två års fängelse i straffskalan, och som ger dem rätt (i sina polisstatsregler) att bla övervaka mig på allehanda sätt, men rätt ska vara rätt. så ibland är det nog bäst att hålla truten

blodet har redan flytit tillräckligt för mig. Jesus tog på Sig mina synder och korsfästes och uppstod. man kan be för att inte vara med om blodspill, vilket jag tror mig ha väldigt god erfaren utav då jag varit med om ett helt gäng hotfulla situationer och även vart förbannad som tusan på folk ibland, utan att röra ett hårstrå nästan på dem. men det är klart att om de nu skulle sno ens barn så kan jag inte lova något sådant utan det bör bli rena miraklet om det blir utan våld, tror jag. vilket det iofs är ändå. t-ex var jag väl bara fyllda 16 lr 17 när jag under en krogvända följde med en tjej som ville ha tillbax sin stulna cykel, så när vi anträffade tjyvarna lade jag min klena näve på sadeln och sade till tjyven (som jag kände om sedan tidigare) “du ska inte stjäla” och det dröjde väl inte ens två sekunder så fick jag hans knytnäve rätt över vänster öga, och jag stod bara och glodde på honom. dröjde kke tio sekunder, eller mindre, så vände han och en person bredvid som inte osannolikt var i maskopi, på klacken och sprang iväg. sen gick jag på dass och blodet forsade. ärret är kvar än idag eller iaf senast när jag tittade efter det - och förövaren tror jag hade tränat boxning ett par år, och dessutom utlänning. iaf sen efter det såg jag honom inte igen, som om han hade försvunnit från jordens yta.
det bör väl nämnas att jag knappast brukade kalla eller se mig som kristen innan år 2013 på det. dvs drygt 20 år efter… jag var också rövare och tjyv. gjort mycket dumt. däribland att “rekommendera” min fru om att begå mord… googlesök (cachad)men “det bara flög ur mig”… han var väl ett huvud kortare också. tack till Jesus för allt. (inkl negern som lurade min fru) möjligen var det väl t-om samma år som händelsen (före eller efter vet fåglarna) som jag på klassfotot syntes med satanist-tröja.

dessutom fick min morsa tillräckligt med blodspill innnan jag ploppade ut genom hennes livmoder med. hora lär hon väl vart också (eftersom jag föddes). men vilken ond tid vi lever i.

men visst - om ens intentioner nu verkligen vore helt goda och i enlighet med Herrens Lag Och Kärlek - så är det väl inte omöjligen så att man befinner sig utom räckhåll från trollpackor osv som försöker ta bort det man blivit given (ansvar om). men personligen försöker jag hålla ankaret där det lär vara satt för mig, dvs den syndiga jorden. men det är väl inte jag som bestämmer det heller, så hallelujah - nu gungar det.

Det talas i artikeln om barnuppfostran och politik. Tror nog att det finns nationella som med egna barn nog kan ge kloka synpunkter på det här om det ska pådyvlas värderingar från föräldrahåll på barn. Har bara erfarenheten av att som liten varit med föräldrarna på många olika tillställningar, men inte behövt sitta och lyssna på sådant som kanske var tråkigt när man var liten. Det kunde då låta som, gå ut och lek du om du vill så ska du få du saft och bullar om en stund.

Men ett barn ser och hör saker under uppväxten och det är ofrånkomligt att föräldrars övertygelse smittar av sig mer eller mindre beroende på hur pedagogiska föräldrar är. Mycket upptäcker man med åren sedan, att tänk så lik man har börjat att bli mycket av vad föräldrarna hade som sina egna utgångspunkter och syn på verkligheten. När vuxna pratar politik eller religion så är det för barn, oftast inte mer intressant än bara bla, bla, bla - helt enkelt bara trist alltså. Men mycket snappas ändå upp och ger sedan en grund som mycket kan byggas på. Positiva upplevelser i olika sorts sammanhang gör att det inte pådyvlas utan kanske mer obemärkt adderas kunskap som föräldrar nog kanske inte ens tänker på att ett litet barn tar till sig. Föräldrar får aldrig släppa ifrån sig sitt ansvar att uppfostra goda funktionsdugliga medborgare.

Barn är små människor som ska respekteras, vilket de styrande inte gör, utan de gör allt för att indoktrinera redan små barn i sionismens sluga liberalistiska och numera öppet antivita politik. Föräldrar har här ett stort ansvar att inte kanske politiskt eller religiöst påtvinga några åsikter. Naturliga värderingar om traditionellt synsätt om familj och det grundläggande är dock nog de flesta överens om är viktigt för att ge barn de rötter i verkligheten som helt motverkar rotlöshet. Barnet ska direkt läras att förstå att det alltid bara finns två kön, man och kvinna - mamma och pappa och att ett barn är en pojke eller en flicka. När sedan barnet efter några år kommer från förskolan och kanske talar om sådant som den så kallade ”regnbågsrörelsen” med alla dess hbtq-beteckningar vill programmera alla dagens unga med, då ska barnet få veta att det är påhitt.

Det här är inget nytt, men det att det här om blommor bin som man sade förr ska behövas tas upp nästan så snart ett barn är tre år är sionismens onda slughet att sexualisera barn innan de är mogna för sådana tankar naturligt. Där måste föräldrar ta sitt ansvar och direkt skydda barnet från skadlig könsförvirring. Något föräldrar med fördel kan göra är att besöka någon bondgård och titta på djur och då kan det hela tidigt komma upp naturligt. Det kan låta som, här är kycklingar, visst är de söta, gula och fina. Se, där borta är tuppen han är pappa till kycklingarna, där går höns, de är mammor till kycklingarna. Då kommer det säkert en del frågor varför det bara är en tupp och inte lika många som höns. Där har föräldrarna makt över systemet att lära barn det mest grundläggande alltså. Nationella bör sedan även för att stärka känslan om familjen följa folkgemenskapens anda. Eftersom vita är under hot av mörk utrotning bör barns lek med andra vita barn uppmuntras.

Men allt sådant här brukar ge sig självt, för exempelvis så är ett barn redan vid tre månader färgmedveten och har en förälder exempelvis alltid burit vita kläder och plötsligt visar upp sig i en kanske en svart tröja, då uppstår tveksamhet i den unga människans hjärna och det kan till och med hända att barnet gråter, tills föräldern börjar tala och barnet känner igen rösten. Det finns mycket att läsa i ämnet om man är intresserad av barnpsykologi. Men som sagt nationella med egna barn kan säkert skriva lite mer vettigt i detta ämne och naturen är så fint konstruerad att det inte går att lura nedärvda instinkter även om sionismens sluga hantlangare dagligen gör allt för att krossa den sanna biologiska mångfalden inom inte minst människosläktet. Hade det inte varit meningen att det skulle finnas olika raser med olika kännetecken så hade det så klart bara funnits en enda typ av människa. Hört någon säga - det är synd om barnen. Men det behöver det väl inte vara…

Folkgemenskap!

Utmärkt skrivet. Som någon person som vuxit upp i de nya generationerna och gått i dagens skola så är detta exakt vad jag själv tycker och tänkt.

Varför ska vi slåss med händerna bakom ryggen? Fiendens propaganda börjar allt tidigare och tidigare i skolan och nu även på dagis och förskola. Tur nog var propagandan inte särskilt märkvärdig de första åren jag gick i skolan men sen helt plötsligt var det som att gå in i väggen och propagandan blandades in i varenda ämne. Det har bara blivit värre och värre. Därför måste man tidigare och tidigare vara en motpol där hemma emot dessa lögner. Om inte så kommer barnen bli hjärntvättade av fiendens lögner och de kommer därmed bli dina egna fiender.

Vissa kan vara starka nog att motstå dessa lögner men varför ska man riskera något så stort som vårt folks framtid endast för att godhetsknarka och tycka att det är upp till dem själva när fienden hänsynslöst utan nåd kommer göra allt för att förstöra dina barn? Det är ditt ansvar att uppfostra dina barn så låt banne mig inte fienden uppfostra dem.