Avmaskerat avslöjar AFA-ledares hemliga adress i Göteborg

Läs hela artikeln på Nordfront: Avmaskerat avslöjar AFA-ledares hemliga adress i Göteborg

Ville inte att någon skulle veta var han bodde • Nu har Tor Alséns verkliga adress avmaskerats.

Dom kommer inte vara lika katiga som dom varit, när dom vet vad som kan hända.

Där bor han tillsammans med minst två andra män, varav en tidigare är dömt för att ha gjort intrång på en militäranläggning i Norrbotten för att ”demonstrera mot krig”.

Ha-ha, visar bara vad dessa dårar har innanför pannbenet. Eller vänta, det visste man ju redan!

Önskar att denna icke-människa får leva i skräck framöver. Samma skräck som han försöker orsaka andra - som i alla fall har, tillskillnad från denna fjant, en ryggrad.

PS: “Dårar” är bara en finare omskrivning av ett mer vulgärt ord, eller ord (i plural).

Förbannade kräk och äckel! Dom gillar att doxxa motståndare men gillar inte att bli doxxade själva. Minns när Jan Helin fick hembesök av Nordisk Ungdom och Lotta Asch av Bechir Rabani. När dom drabbas själva är det inte lika roligt längre. Att dom avskummen så lätt får skyddade uppgifter bara visar på hur dom är uppbackade av hela det ruttna korrumperade systemet.
I senaste The Public Square nämnde Striker att amerikanska rödingar ofta kommer från överklassen. Minns att de Geer också har gjort den iakttagelsen här i Sverige i nån podd för några år sedan. Man får då en helt annan förståelse varför extremvänstern ej längre bryr sig om vanliga arbetare. Ty dom har ju inte den bakgrunden och i vanlig ordning, nu som förr så föraktar överklassen vanliga arbetare. Således inget nytt under solen,.

Gud välsigne honom och i Jesus Namn.

jag är troende på icke-våldsprincipen som Jesus lär ha lärt ut. och har även erfarenhet av Guds Ande kan förändra livshotande situationer till något helt annat. “vänd andra kinden till” är inte omöjligen omöjligt med mänsklig kraft. det är nog något när Gud Fader, Herren och Den Heliga Anden griper in,. tvärs emot all mänsklig “visdom”. iaf enligt min erfarenhet, och tro. Nåden

Kommer Jewsus att omvända alla nejzists till den rätta läran? Är det vad du hoppas på? Oy vey!

vet inte om du syftar på något jag sagt eller något du tror att jag tror typ.

då det senare är lite stolligt, och eftersom jag är lite stollig själv - så kör jag vidare på den tesen. den rätta läran är uppenbarligen - som jag ser det - och som faktiskt Jesus berättar om rätt tydligyt i Mormons bok,

29 Wo be unto him that shall say: We have received the word of God, and we need no more of the word of God, for we have enough! 2 Nephi 28

+3 Nephi 11

samt råkar stå något i d&c om något jag tänkte tidiagre. sorry, druckit några glas vin… men btw beware of “polygami” men må den helige anden vägldea dig

dessutom lär det stå i bibeln med

Mycket bra. Alla bör vara vaksamma på afa-expo och liknande typer . Ser man någon av dem på stan kan man följa efter och dokumentera .