Antisvensk mottagning på socialkontor

Fältrapport från i onsdags då jag bestämde mig för att besöka min kommuns socialkontor i mån om att erhålla försörjningsstöd (även känt som “socialbidrag”).

Utflykten började med en stark kopp kaffe och en ursvensk rågmacka, därefter påbörjades marschen på 5 km från utanförskapsområdet, eller djurparken som jag säger, där jag bor. I min lista av namn som jag flytigt använder för att beskriva förorten ingår även “nya Mogadishu”, “Sverige 2050”, “judens paradis”, m. fl.

Väl framför byggnaden möttes jag av både ras- och ideologifrämlingar. Kommunanställda svenska män som till synes var gjorda av filmjölk och soja, och fanatiska kvinnor som uppenbarligen var besatta av att ösa pengar och resurser på svartingar, och dyl. odjur. Man såg direkt att dessa typer var zionistpjäser då de hade mask på sig — till och med utomhus.

Jag klev in och med råge och pondus endast sett hos skandinavier och vissa germanska folkgrupper begav jag mig mot könummerautomaten. I entreen satt tiotals rasfrämlingar i varje tänkbar nyans av brunt. Denna syn fick mig att tänka på homojudelobbyns flagga, ni vet regnbågen, fast uttryckt på ett sätt som speglar Sveriges, och i princip hela västvärldens framtida befolkning. Detta förstås om vi inte gör något åt det.

Nåväl, jag tar min lilla lapp täckt i en tunn film plast som orsakar lågt testosteron, och väntar på att en vänsterdemon ska ropa upp mitt nummer. “88!” skriker en vidrig liten nidbild av manlighet. Av reflex lyfter jag upp högerarmen, men ingen verkade förstå eller bry sig. Obildade jävla pack och rasförrädare.

Jag förljer med den hormonlöse figuren in till hänvisad operationssal. Pga Corona hålls alla möten på avstånd genom en plexiglasruta med hål stämplade för att kunna höra varandra. Figuren går in till sitt hörn genom ett par danglande plastremsor (tänk er svartingarnas lerhyddemotsvarighet till omvärldens ytterdörr) vars enda syfte är att ge intrycket att man tagit smittorisken seriöst.

“Jo…” börjar han, “tyvärr måste vi avslå din ansökan.” fortsätter Smeagols transa till kussin, utan någon som helst rörelse i sin märkliga och högst odefinerade ansiktsmuskulatur. Hans själlösa sneglande blick fortsätter medan han radar upp påhittade anledningar. “…du ser ut att klara ekonomin…” nu blir jag förbannad, jag kom inte hit för att bli förlöjligad av en undermänniska och förmodad transa. Jag kom hit för att förvärva kapital – för kampens skull, säger jag inombords. Transus Minimus fortsätter “…du bor ju hemma…” Nu blir jag vansinnig. Vart annars ska man bo i det här landet under den här regimen, som begynnar judiska hyresvärdar genom att inhyra allt de har till migrationsverket så de kan tjäna miljarder, mumlar jag medan jag klämmer på Mjölnirn som hänger runt halsen med sådan kraft att handen blir kritvit. Vid det här laget förmår jag mig själv inte ens att lyssna på vad saken framför mig säger. Ett oförståbart svammel i bakgrunden avbryts plötsligt av ljudet “NÉ-” (I efterhand var det troligen del av ordet “nekad”). “Kallade han mig precis neger?” Nu ser jag rött och börjar omedelbart härskria med all min kraft, precis som rekommenderats i Fältmarskalk Mannerheims memoarer. Jag blitzkriegar ut ur kontoret så fort jag kan och besöker närmsta korvmoj för att återhämta min energi. Tyvärr var den dock bemannad av en svartskalle så jag tog tillfället i akt och bestämde mig för en taktisk reträtt till basen för att plannera min nästa motståndsaktion.
På vägen hem klibbade jag varenda lyktstolpe jag gick förbi med mina egna klistermärken, vars motiv föreställer en zionist som tvingar in en fager, ung svensk mö i famnen på en rasfrämling, med tillhörande text “Motbjudande? besök nordfront.se”.

HELL FUCKING SEGER

7 gillningar

jag ser det framför mig, sannerligen en fantastiskt skildring av dagens KORRUPTA system
HH, återkommer med fältrapport från mitt dassbesök

2 gillningar

Ät inte skräp mat. Vägra vaccin till varje pris. Ta mineraler (inte syntetiska), öka kroppens glutathione. Chedding är även det ett biologiskt vapen. Var inte den som äter systemets giftiga föda. Stockholm, Göteborg, Malmö är förlorade städer. Finns ingen anledning till att klaga längre. Dessa varelser och deras underhuggare kunde inte bry sig mindre om våran framtid. Dom kommer att neka oss mat. Neka oss tillgång till systemet. Troligen tvångsvaccinera med mördar sprutan och blir skickad till koncentrationsläger. I Australien har man redan börjat att ta barn från familjer där man vägrat sprutan.

Vi måste etablera vår egna mark. Odla vår egna mat. Ingen kommer att göra det här åt oss.

2013 Sa jag att vi var tvugna att ta bort regeringen. Ingenting gjordes alla levde i sina bekväma bubblor. Nu finns det ingen stat kvar och det kommer aldrig någonsin att komma tillbaka. Om ingenting görs nu att etablera egna samhällen - så, ja…

1 gillning

En väldigt bra berättelse om det samhällsförfall som skett i vårt vackra land.

Forumets första trolltråd? :joy:

3 gillningar

Hahahahaha. :joy::joy::joy: Tragiskt, men extremt underhållande skrivet. Tårarna sprutar. Väntar på uppdatering med spänning!

1 gillning

Snart i varje stad?
Ja, förmodligen om sossesvinen får hållas länge till :clown_face:

Du är inte ensam om att bli nekad socbidrag. Det sker i hela landet just nu. Man pissar på svenska skattebetalare helt enkelt. I mitt fall var det sammandrabbning med en nyutexaminerad batikhäxe-wannabe på 24 år (jag kunde inte låta bli kolla upp skatan).

Det kan vara bra att veta att inkomster 3 månader tillbaka räknas in. !!! Normen förutom hyra är bara ca 110:-/d. Soc. kollar precis allt…alla konton samkörs , Transportstyrelsen mm.Du skall vara aktivt arbetssökande och kunna dokumentera ett visst antal sökta jobb såvida du inte kan visa upp läkarintyg på sjukskrivning. Massor av byråkrati. Och man letar aktivt att kunna neka.

Är du däremot analfabet ,går klädd i skynken , har vidskepliga föreställningar , tillhör en aggressiv klan , saknar impulskontroll , är så våldsam att hästsvanspoliser inte kan hantera dig …osv…Ja Då är det ju klart att du får bidraget + en massa tillägg för ditten och datten…----

OBS !! Tänk på att om du är svensk räknas även ev. sambos inkomst in som något du skall leva av…–skall du verkligen söka…kolla varenda grej/krav supernoga !! Man behöver som svensk vara påläst , juridiskt kunnig och kunna stå på sig !!

1 gillning

Ps…Ta med en god vän som vittne/ombud/medborgarvittne om du måste söka socialbidrag , eller vad dom för tillfället kallar det. Man skall aldrig vara ensam med en myndighetsperson. !!! Du bör undvika tel.kontakt med alla former av myndigheter…endast mejl eller vanliga brev. På så vis får du tid att tänka efter innan du svarar och kan ev. rådfråga någon . Dessutom spelar motparten in allting och kan medvetet provocera fram uttalanden som kan användas mot dig. ----
Detta gäller även om du är anställd på ett större företag med många anställda . Ex : Din chef vill att du kommer in på kontoret “För att prata med dig”
Då skall du genast fråga : Javisst --men om vad ?? Vad gäller saken ??
– Slingrar chefen sig och säger " det får du veta då " är det varningsklockor.
Skratta lite vänligt och säg; "det låter lurigt så jag tar med mig " ( namn på den du känner förtroende för )
Var hellre lite överdrivet försiktig än att låta dig luras i en fälla. Ds

1 gillning

Gör som jag gjort inför ett kommande soc-besök: Jag fick en blankett hos en kurator där an ansöker om att bli tilldelad ett Personligt ombud. Ett sådant hjälper en att ha med myndigheter och rättsväsende att göra. Det är ingen Advokat, God man eller Förvaltare, bara en juridiskt kunnig person som frivilligt hjälper den som inte riktigt känner till ur man t ex överklagar till Förvaltningsrätten. ör med kommunen.