Läs hela artikeln på Nordfront: Anti-israelisk stämning på fotbolls-VM
Judisk media gnäller över att de inte välkomnas med öppna armar av lokalbefolkningen. • På läktarplats visas stöd för det palestinska lidandet.
Bra att dom inte har samma makt i arabstater! Som i vår västerländska jude diktatur!
Såklart gäller inte detta när bögiga engelsmän och andra avarter böjer sig för judemaffian och nebrernas antivitism, vilka i sin tur rånar, våldtar och mördar den vita människan oavsett var i världen man befinner sig i.
Dessa (vita) individer bör inte ses som något annat än folkförrädare som aktivt stödjer det långsamma folkmord som sker mot vita. Araberna och muslimerna förstår i alla fall vilket hot denna judemaffian utgör då det i deras länder är än mer tydligt, där krig är en kontinuerlig företeelse som ofta uppstår p g a judens söndra och härska teknik, som enbart orsakas för- och av judiska intressen. Inte minst Irakkriget som inleddes baserat på en lögn gällande WMD:s av juden Colin Powell, vilket enbart gynnade Israel där vita än en gång offrades och blev hemskickade i kistor.
Här i väst är metodiken annorlunda där dessa individer besitter alla viktiga positioner i samhället, inklusive Fifa. Något som oavsett kommer härleda till samma slutresultat med inbördeskrig och ett samhälle i förfall.
När man väl har insett hur väl inrotad judisk makt är i väst så kan man aldrig gå tillbaka och se världen på det sätt man gjorde tidigare, ty man är för evigt vaken med ögon som är vidöppna.
Tyvärr har de även makt i arabländer likaså, men med större problem. Däremot har de en enorm makt i vita samhällen där vi utnyttjas för deras intressen (läs krigsföring).
Ta bara Saudi-Arabien som har ett nära samarbete med Israhell, där “kungafamiljen” sägs vara kvarts jude. Det är oftast enbart sunnimuslimska länder som stödjer- och som samarbetar med Israhell och deras intressen.
Ta ISIS som är skapad av CIA, där både Israel och Amerika hjälpte transportera vapen, förnödenheter och hjälpte till med logistik. Israel tog in dessa terrorister, som f.ö. påstod sig vara en fiende till Israhell, där de blev behandlade för deras skador. Olja transporterades från Syrien till Israhell osv.
Juden har nästan förstört hela Mellanöstern och Nordafrika genom lögner och bedrägerier på bekostnad av vita. Libyen, Irak, Syrien med flertalet andra länder hade ändå stabilitet, innan NATO bestämde sig för att terrorbombardera Libyen, en jude som med en simpel lögn förorsakade ett förödande krig i Irak och där man i Syrien, genom att skapa och finansiera terrororganisationer, hade som syfte att störta Assad.
Alla dessa länder blev och förblir destabiliserade, se bara Libyen som ännu är så långt ifrån ett stabilt samhälle man kan komma, trots att agendan gick ut på att införa “demokrati”. Notera även att de som blir störtade och “demokratibombade” är som oftast shia-muslimska länder med ett sekulärt samhälle. Israhell är de enda som fortsätter stå stadigt mot en “fiende” som numera knappt existerar, som knappt ens kan försvara sig självt.
När hela världen brinner, inklusive Europa kan de enkelt bli “Storisrael” och inta världsdominans. Att genom lögner och bedrägligt spel inta den position som de själva anser sig tillhöra, där den germanska rasen är deras största hatobjekt - allt p g a girighet och avundsjuka.
Det ska tydligen ha hänt vid ett tillfälle att de av misstag attackerade grisrael. Men dett bad de senare om ursäkt för.
Antiisraelisk stämning…? Jamen, kalla araberna antisemiter, då. Köp deras politiker och smyg in skrivningar om HMF i deras grundlagar. Går inte det? Åh, sä synd det är om er - för sjätte miljonte gången… Livet är inte rättvist. Sluta gnäll!
Haha, rätt komiskt ändå…
Men vänta lite.
Om nu västerlandet eller iallafall Sverige är så judediktatoriskt jämfört med arabstaterna, då hade du inte ens kunnat skriva den kommentaren som du gjorde nu utan att det hade fått konsekvenser.
Du har missat att vi har en speciell lag mot judar och muslimer och diverse annat som inte har något här att göra, medan det är lagligt för dessa att uttrycka hat och hot gentemot vita, men även önskan att vilja mörda alla vita? Vad skulle hända om man nu skulle påstå sig vilja mörda varenda jude?
Kalla en jude för parasit eller en neber för en neber och misshandla denne och du åker dit för misshandel och (((HMF))), om istället ett tiotals nebrer säger “jävla svennehora” och misshandlar någon enbart för att man är vit, så blir dessa enbart åtalade för misshandel i bästa fall, men med en massa mängdrabatter. I värsta fall får de t.o.m ersättning av svenska skattebetalare fastän de har dömts för brottet.
I flertalet länder får du ens inte säga att förintelsen aldrig har skett. Du får inte ens försvara dig själv i en rättegång om det går emot “föjjint£l$£n” utan kan då bli straffad igen, för att ha under en rättegång hänvisat till källmaterial i syfte för att försvara ditt tidigare “brott”.
Dvs, du kan åka dit för samma brott igen en andra gång. Att förneka att det har begåtts faktiska folkmord mot tyskar under andra världskriget, att påstå att folkmordet mot armenier aldrig har skett är tillåtet överallt (där det, tillskillnad från “föjjint£l$£n” faktiskt har bevis utan dessa löjliga, motbevisade uppgifter och uppenbara lögner).
Det finns inte ens ett enda fysiskt bevis på att någon jude någonsin har blivit gasad då man ens inte har gjort någon sådan förundersökning för att se om cyanid verkligen har använts. Vet du varför? Därför att man inte vill “störa” dessa “viloplatser” lägligt nog (precis som det var med Estonia).
Man har enbart hittat ett fåtal massgravar med som mest upp till ca 10.000 individer. Det borde vara ganska enkelt att hitta de större massgravar som måste finnas om nu 6.000.000 påstås ha mördats under ett fåtal år. Man kunde hitta tyskarna som fick marschera till sin död, efter andra världskrigets slut, i Ryssland utan problem - men massgravar med fler än 10.000 individer på en betydligt mindre yta här i Europa är däremot omöjligt av någon anledning.
Påstå dessa saker och du får lika strängt fängelsestraff som motsvarar mord. Försök sedan att försvara dig själv med dessa uppgifter i en pågående rättegång och du riskerar att hamna i en ytterligare rättegång och bli dömd igen för att ha försvarat dig själv i den tidigare rättegången.
Men nä då, judar har ingen speciell makt eller särskild status i samhället och alla som påstår detta är konspirationsteoretiker.
Jo, den orättvisa HMF-lagen är ingen nyhet. Men eftersom du nu nämner om judar flera gånger och att du inte tror på förintelsen, då har ju inte en judediktatur gått så långt än i Sverige.
Anledningen till att det är förbjudet är förmodligen att dessa offer tillhör tyska goyim. Förmodligen offer för (((Uncle Ike))).
De jobbar säkert på det.
Det kan jag nog tänka mig
Problemet är att vi har under en lång tid haft väldigt bra grundlagar som tillåter detta, yttrandefrihet alltså. Det problematiska är att gång på gång kuppas nya lagar och reformer in i grundlagen. Ta t.ex när EU skrevs in i grundlagen helt utan folkets medvetande, och det uppmärksammades efteråt när det var försent. Ingen judisk-kontrollerad media uppmärksammade detta och inte eller något parti, vilka kuppade in lagen.
Ändå ska grundlagsförändringar vara försvårande att genomföra, utan folkets medvetande då två val måste hållas och man ska då genom vår s.k “demokrati” ha möjlighet att påverka dessa grundlagsförändringar, i teorin (vilket även vår demokrati är).
Vad händer om alla partier inom vår s.k “demokrati” där alla partier står för samma sak, som nu t.ex att gå med i NATO och det finns inte något annat parti som är emot detta? Fin demokrati där folket bara kan svara ja eller ja. Ta bara undersökningen som gällde nedläggning av kärnkraftverk som gjordes under 80-90 talet. Svarsalternativen var konstruerade något såhär:
- Ja, jag stödjer ett helt nedläggande av alla kärnkraftverk
- Ja, jag stödjer att delvis lägga ned vissa kärnkraftverk
- Ja, jag stödjer att delvis byta ut kärnkraftverk för att bygga ut andra miljövänliga alternativ.
(Det var inte exakt så det var formulerat, men på ett ungefär).
Detta gjorde att man då påstod att folket stödde att bli av med kärnkraftverken och byta ut det mot något mer “naturvänligt”, men hur kan resultatet ens bli något annat när inget nej-alternativ fanns med?
Kontentan är, agendan är att dra in våra fri- och rättigheter i syfte för att staten ska få mer makt som de sedermera kan utöva på befolkningen. När staten väl har tillförskansat sig denna makt kommer de aldrig att ge den tillbaka till folket, utan snarare kommer ytterligare inskränkningar att ske.
Detta gäller även vår yttrandefrihet. Bara för att det just nu är lagligt att förneka föjjint£l$£n här, betyder inte att det inte kommer vara så i framtiden. Ett sådant beslut har inte det svenska folkets intressen i åtanke, utan det är för att judar har den makten och de medlen som behövs för att få ut sin agenda, samtidigt som folket säger bää utan någon uns av självinsikt samt avsaknad av ett konsekvenstänk.
Sedan är det lite fult på det sätt du debatterar. CNC-Man jämförde judisk makt i arabstater kontra västerländsk diktatur, du (Jovisst) svarar honom med om nu västerlandet, men sedan helt plötsligt slänger in Sverige bara för att din argumentation ska hålla. Det är ändå enbart Sverige som har väldigt bra fri- och rättigheter, men dessa rättigheter dras in allt mer och mer och censuren ökar i rekordfart och som bara blir värre och värre. Denna regering vi har nu kommer enbart förvärra detta genom att införa ett övervakningssamhälle och en polisstat.
Att du sedan försöker påskina att judar inte har någon makt eftersom CNC kan skriva sin kommentar här i Sverige, är enbart för att du tog med Sverige i din egna slutsats.
CNC har oavsett rätt och du har fel eftersom judar blir särbehandlade i nästan hela Europa där det är olagligt att kritisera, motbevisa och säga emot föjjint£l$£n i flertalet europeiska länder. Det bevisar bara hans ståndpunkt att judar har mer makt här i väst jämfört med arabländer, men det betyder inte heller att judar inte skulle ha någon makt här i Sverige likaså. Vi har bara fler rättigheter och att det är svårare att ändra i våra grundlagar, på gott och ont, som försvårar / sätter käppar för judarnas arbete för sina egna särintressen.
Debatterar jag på ett fult sätt? Varför är det så viktigt att prata om JUDAR JUDAR JUDAR och JUDE JUDESSON hela tiden?
Tror ni att det är coolt och rebelliskt bara för att ni upprepar samma sak som folk redan har hört tusen gånger? Det kanske är så att ni själva är era värsta fiender.
Sen är det DU som säger att jag påskiner att judar inte har någon makt, jag försöker inte påskina.
Själv känner jag ett ansvar, att inte få oskyldiga att må dåligt för vad skyldiga inom samma grupp har gjort.
Det är ful teknik att förvanska vad någon har sagt så att ditt argument ska hålla, i detta sammanband där CNC skrev att de (judar) inte har samma makt i arabstater som de har i VÄSTERLÄNDSKA länder, dvs Europa.
Du försöker då påskina att det inte gäller då vi i alla fall i Sverige kan kommentera utan konsekvenser (vilket det också finns). Västerländska länder är inte == Sverige.
I flera västerländska länder såsom Tyskland m.fl har juden en extrem makt för vad som får- och inte får sägas. Även om de inte har mycket makt kring detta (yttrandefrihet) här i Sverige tack vare våra grundlagar (som hela tiden förändras i smyg) så betyder det inte att de inte har mycket makt även i Sverige. Den som äger media har makten, och de två judiska familjerna Bonnier och Schibstedt äger all massmedia i Sverige.
Ditt argument håller enbart om du enbart ser västerländska länder som Sverige, och det är en ful metod att argumentera på.
Har redan nämnt det flera gånger tidigare varför jude-ordet tas upp hela tiden, men det är inte värt tiden att förklara allt igen. Läs på vilka som äger media, banker, världsledande organ, handeln, porren.
Jude-radarn kommer blinka på alla dessa. Nej, juden är inte fienden men många av de jag ser som fiende är judar och det är ingen slump heller.
Ifall media och diverse grupperingar som har ett av det starkaste fästena i världen som påverkar länders lagar enbart på ett sätt som är bra för dessa (inte för oss nordgermaner) och som ägs- och består enbart av judar, är det då fel att t.ex kalla det för judemakt då? Eller ska vi använda oss av hittepå-ord bara för att passa de judar som eventuellt känner sig kränkta? När dessa inte har några problem att själva bete sig så och / eller inte bryr sig. Nä, jag kallar en spade för en spade och jag bryr mig inte om någon spade där ute blir kränkt av det.
Har jag förvanskat vad CNC har skrivit ?
Jag har kört bold text. Hela ditt argument utgår från Sverige… hade du inte Sverige inkluderat skulle ditt argument inte fungera och det tycker jag är rätt oärligt.
Som jag sagt har Sverige en av de bättre grundlagar där vi ändå har rättigheter tack vare våra grundlagar som tillåter oss att skriva mycket som annars är olagligt i andra europeiska länder.
Att du inte får ifrågasätta den s.k förintelsen bevisar bara att judarna har en oproportionerlig makt i europeiska länder jämfört med deras antal, men bara för att vi tillåts skriva detta i Sverige betyder ändå inte att judar inte har en enorm makt även här, grundlagarna tillåter oss detta och det är inget som man lätt kan ändra, likt i Tyskland och andra europeiska länder.
Hela din poäng bygger bara på att du valde att nämna Sverige. Aja, orkar inte behöva upprepa allt gång på gång, vet inte hur jag ska skriva för att du ska förstå poängen, börjar bara bli cirkelargument nu.
Okej, men varför göra så stor grej av det?