Ambassadprotest mot coronapass

Läs hela artikeln på Nordfront: Ambassadprotest mot coronapass

Tal och rök • Motståndsrörelsen genomförde aktion vid den danska ambassaden.

Känns betryggande att våra folkkamrater vågar ta kampen mot (((giftsprutorna))) och de därmed sammanhängande medicinska biverkningarna - och (((coronapassen))) som är ett kvitto på att man är ett boskap, liksom EU-kossorna som går omkring på ängarna med gula plastbrickor i öronen.

Smaka bara på det här: Vi ovaccinerade och fullt friska utgör ett dödligt hot mot alla “fullvaccinerade” som nu förgiftas med en extra påfyllnadsdos. Åtta doser till varje EU-medborgare finns beställda och betalda så det återstår 5 doser till till varje covidboskap.

Har ni ännu inte tagit giftsprutan, vägra in i det allra längsta. Har ni tagit den; vägra ta fler och låt kroppen återhämta sig.

Vad bra att ni protesterar emot coronatyranneriet :facepunch::facepunch:

Samtidigt,

Vi är utsatta för rasfrämmande invasion sedan årtionden. 50% av alla barn som föds i landet är utlänningar.

Det är inte pandemin eller vaccinet som är problemet.

Problemet är att nästan alla svenskar tycker det är viktigare med kokain, alkohol och tatueringar än att göra våldsamt motstånd mot folkmordet.

Vi känner dig “Henke Himmler”. (Ett jävligt konstigt nick för övrigt.)

Du är sedan många år den store defaitisten i Nordfronts kommentatorsfält.

Själv var jag med på demonstrationen vid Danmarks ambassad och det är jag glad för.

För övrigt är mitt riktiga namn Anders Jonsson. Och inte nåt töntigt nick som Henke Himmler eller Gösta Göring.

Jag har ingenting emot er demonstration.

Min kommentar var ett svar till Andersson. Hakar du upp dig på vad jag eller någon annan kallar sig själv här på Nordfront så har du problem.

Men jag misstänker att det är någon annanstans skon skaver. Eller hur?

Det jag inte gillar med “Henke Himler” är att X sprider defaitistisk dynga i kommentatorsfälten och dessutom inte vågar stå för vem X är, utan skyddar sig bakom ett töntigt Hollywood “nazistiskt” nick namn.

Det är mycket möjligt att “Henke Himmler” är en JUDE.

Defaitist, “Hollywoodnazist” och JUDE. :rofl::rofl::rofl:

Du är en rolig kille du Anders. Jag var på vippen att besvara samtliga beskyllningar, men att diskutera med dig tillför sannolikt ingenting positivt för Motståndsrörelsen så jag struntar i det.

Jag nöjer mig med följande: Ta en titt i spegeln och räkna tatueringar. Sedan kan du fundera på vem av oss som mest liknar en Hollywoodskurk.

Anders Jonsson (det är jag) har inte en enda tatuering på min kropp.

Sådan är jag.

Men kamrater som har tatueringar är lika bra människor för det.

Mänsklig kvalitet sitter inte i om en person har tatueringar eller inte.

Så berätta nu Henke Himler:

Vem är du? Vad heter du? Var bor du?
Är du JUDE?

Det finns varken judiska eller finska gener i min släkt. Dvs varken semitiska eller nordmongoliska gener. Nej, det finns inga rasfrämmande gener alls i min släkt. Vi är arier!

Nästa gång du anser att jag uttrycker mig defaitistiskt kan du väl påpeka det och förklara på vilket sätt jag har fel och hur jag borde uttrycka mig bättre?

Jag försöker vara realist. Jag vet att vissa stör sig på hur saker och ting ser ut, men hur ska man kunna förbättra något om man har orealistiska mål?