Äldre man hittades död - fick ingen mat på 21 dagar

Läs hela artikeln på Nordfront: Äldre man hittades död - fick ingen mat på 21 dagar

Hemtjänsten levererade inte en enda matlåda • Förklaringen: “Papper skickades till fel enhet”.

Äldrevården för svenskar har än en gång visat vad den går för. Det är inte första gången ett totalt ointresse för de svagaste i vårt samhälle visar upp sig från sin sämsta sida. Det är väl kanske bara inledningen av coronakarusellen då när äldre dog som flugor utan att få läkarbesök. Tragiskt är detta och man får väl önska att makthavarna själva får samma utmärkta vård som de ger medborgarna som de styr över. Men nu blir det väl i alla fall en till patient i statistiken som trots grov vanskötsel väl bara skrivs in som ännu ett offer för en uppenbart påhittad covidstatistik.

1 gillning

Ryktet säger att den inkvoterade handläggaren var för dålig på att läsa svenska.

1 gillning

Ett annat rykte säger att personalen åt upp maten. Ett ganska vanligt beteende på dagens äldreboenden.

Jag måste ha haft en väldig tur? T. o. m. ringde mig när jag flyttade till Grängesberg - om jag trivs . m. m. m. - hemtjänsten efter mitt olycksfall i Vadstena var perfekt och mycket vänlig.

1 gillning

Håller med dig till 100% i den sista meningen

Kommentar på Fredrik Vejdelands artikel om hur feminismen förstör liv i Sverige.

Hej Fredrik. Det mest tragiska, eller kanske tragikomiska i sammanhanget är att vita kvinnor som tror sig vara feminister i själva verket förintar inte bara sig själva, utan vita kvinnor över lag. Vi har nu under en längre tid kunnat följa häxjakten på vita kvinnor i våra vita judeoliberala västländer, där inte minst författarinnan J K Rawlings fått ta emot en shitstorm utan dess like för att hon, mycket riktigt, hävdar att biologiska män som påstår sig vara kvinnor hör hemma någon helt annanstans.

I USA har utvecklingen gått så långt att vita kvinnor blir utkvoterade, eller “cancellerade” -
uteslutna från samhället, medan deras döttrar utsätts för grymma medicinska experiment som inte ens Dr Mengele, om han hade existerat hade kunnat tänka ut. När feministerna är klara med sitt katastrofala samhällsexperiment och fått kvitto på vad de åstadkommit kommer de att önska att de varit uppvuxna och boende i Afghanistan och inte blivit utbytta mot rasfrämlingar och hittepåkvinnor.