AfS håller valupptakt samtidigt som prideparad

Läs hela artikeln på Nordfront: AfS håller valupptakt samtidigt som prideparad

Håller torgmöte några hundra meter från stor homolobby-demonstration • Varnar barnfamiljer att hålla sig undan homoparaden.

Det är helt rätt av Kasselstrand. Även om jag tänker lägga min röst på Nordiska motståndsrörelsen igen.

Tittar just nu på medborgarplatsen.
Av ren nyfikenhet. Än så länge har inte bajspackarna hunnit hit.
Nog hinner jag avnjuta min lager innan flykt.

:grin:

[Forwarded from Anders Jonsson]
[ Photo ]
JUDE-makten förklarade Tyskland krig 1933 alldeles efter Adolf Hitlers maktövertagande.

Förstå det! :ok_hand:

Vi vet det Jonsson.
Du har grinöga nu.

:laughing:

Erat tattarscript ville ta min på platsen kort.

Uj. Jag börjar bli fuller.

Mvh Sarkasm och humor

Samtidigt har vi alla ett personligt ansvar att försöka bryta JUDE-makten.

Bland annat har det stor betydelse hur vi använder våra pengar. Ja, jag vet att det är en helt annan sak om man kontrollerar statsmakten, men redan nu kan var och en av oss göra mycket mer än de flesta av oss vill tänka på. :wink:

Att dela ut flygblad är bara en minimal del av kampen. Att ändra livsstil är mycket viktigare (och få verkar vara intresserade av det. Skål! :see_no_evil:)

Bra att de står på sig även om de har en bit kvar, blir ändå nordiska motståndsrörelsen i valet igen

Gå inte nära PRIDE - lite lamt ändå. Hur hela världen ett sådant hmmmmm kan locka folk med barn i sådana massor att se på, delta, är för mig helt obegriplig. Samtidigt som man kritiserar Hitlerjugend ideligen. Ett frisk och härligt tåg när vi marscherade sjungande genom Berlins gator 1938. Ofattbart helt enkelt och man är gråtfärdig över moralförfallet.

Jag tror att priderörelsen känner sig ertappade med fingrarna i syltburken.

Då vet man hur det kommer att se ut i Stockholm efter helgens flaggviftande och det moraliska förfallets representanter, nämligen skräp så långt ögat kan nå. Det blir plast i mängder, lämningar efter knark, cigaretter och använda kondomer, precis det skräp som man representerar.