Afrikaner upprörda - grannen spelade apljud

Läs hela artikeln på Nordfront: Afrikaner upprörda - grannen spelade apljud

Kanske den största grannfejden i Amerikas historia • “Så fort vi tar ett steg utanför huset börjar apljuden”.

Kanske vore en effektiv metod för mig för att “ge tillbaka” på mina egna grannar. Få smaka sin egen medicin, så att säga. Grova djungelvrål.

Ha-ha–det var ju humor. Om det varit i Sverige hade expo ylat , Malou snyftat och Jennifer Strömstedt rasat. “Näthatsgranskaren” hade fått polis att göra husrannsakan och gripanden.
Så fort jag ser ordet " antirasist" blir jag på dåligt humör.

Raskrig i litet format. Ja, vad ska man säga - djungelljud uppspelat dygnet runt för svarta grannar. Man kan nog anta att när det är i USA, så är det en vit man i övre medelklassområde som är mer rasmedveten än många, men kanske saknar ett utlopp för inre frustration. De svarta har här även kanske flyttat till ett vitt område för att markera något genom att slå ned sina bopålar där de nog kanske inte direkt hör hemma. Man kan ju bara tänka vad som skulle kunna hända om handlingen vore omvänd. Låt oss säga att denne förmodligen vite man flyttade till ett helt svart område och försökte diktera villkor, styra och ställa och försöka göra svart till vitt, det skulle nog inte fungera. Intressant situation som nog kan utveckla sig lite hur som helst. Det hela är som taget ur en komedi. Märkligt ändå att mannen har energi att orka bjuda grannen på diverse underhållning dygnet runt.

sånt här kan slå fel. jag var väl 15 år drygt när jag spelade “nigger nigger nigger” (clawfinger) på min CD på 90-talet. och som kan, från ett eller annat sätt, ses som en varning till min blåögda syster att inte beblanda sig med främmande kött. även om det lär ha hörts över hela kvarteret.

så nu är vi här nästan 30 år senare och vad har hon om inte fyra st barn varav tre med olika muslimska invandrare?

intressant nog, så tog personen jag köpte högtalarna av på den tiden - livet av sig 2012.

finns en förbannelse. och en välsignelse.

just när det gäller ap-ljud så behöver man väl inte se det som att man menar att “n-ordet” egentligen är a-por, utan att det är/var deras husdjur helt enkelt, och att vi västerlänningar tycker det är intressant. sen är väl inte AIDS och HIV, våldtäkter och drogklaner särskilt roligt heller.

Det ligger nog en hel del i att överdrivna missnöjesyttringar relaterat till ras kan slå helt fel. För det är nog inte för inte att en sådan här mindre raskonflikt mellan två parter av olika ursprung har blåsts upp i media i USA. När man granskar nyheten närmare ser man att vita och svarta har demonstrerat tillsammans mot den störandes ljudterror. Dagens mångkulturhyllande, skam och skuldbeläggande av vita, verkar här som så ofta användas slugt av de styrande och så kallat anti-rasistiska krafter med uppenbar antivit agenda. Kanske är det därför som ordningsmakten har låtit det hela hållas. Medias och de styrandes önskedröm är kanske att mannen med djungelljuden börjar att skjuta vilt omkring sig. Sionisterna har sedan länge försökt att ändra lagstiftning för att kunna avväpna även den mest skötsamme amerikanen. För varje skjutning flyttar anti-vapen lobbyn fram positionerna mot att enligt många vita skapa en försvarslös amerikansk befolkning. Som sagt, det blir intressant att se om det kommer fler nyheter från aktuell raskonflikt.