Läs hela artikeln på Nordfront: AFA-kollaboratören Hugo Edlund avmaskerad
Sökte själv kontakt med AFA för att få gola ned gamla kamrater • Försökte samtidigt sälja information till medströmsmedia • Avmaskerat har kommit över tusentals av Hugo Edlunds mejl
När man läser om avhoppare som tröttnat på käbbel och tjafs och politik som ibland inte tycks leda till något positivt utfall. Då förstår man kanske att en del ger upp och skiter i allt. Men den som sviker gamla vänner och talar illa om de som stått nära är inte värt annat än största förakt. Uthängningar kan fylla ett syfte när det gäller högt uppsatta individer, men lågdjur behöver sällan inte nämnas är en känsla man kan ha. Men fick av på grund av denne värdelöse usling inspiration till ett nytt inlägg på forumet i alla fall: Dra ett streck och gå vidare - Fri diskussion / Övrigt - Nordfront forum Det är nu ett nytt år kallat 2022 och även ett valår, så kom igen alla nationella där ute som tröttnat på de slugas hat mot oss vita. Gå med i rörelsen redan idag och kämpa mot dagens pågående samhällsförfall och eskalerande och hårdnande sionistiska förtryck. Stöd – Nordiska motståndsrörelsen: Ideologi & Politik (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!
Man måste tänka på att säpo infiltrerar alla nationella grupper . Säpo agerar mycket proffsigt och det är oftast tillfälligheter som avslöjar infiltratören.
Jag såg dokumentären om IB affären …(S) eget säpo …och jag minns hur chockade medlemmarna i olika vänstergrupper var när dom insåg att vissa medlemmar var infiltratörer.
Jan Guillou skrev en bok som har titeln "Handbok för rättslösa " --den boken är tidlös och rekommenderas om du ser den på loppis .
Den som vill lämna rörelsen får givetvis göra det - men det skall ske diskret och utan åthävor. Man kanske inte orkar med trycket från någon i familjen eller hotas på arbetsplatsen. Om man redovisar sådana skäl kan man skiljas som vänner och se tiden an…kanske ändras förhållandena.
Eller kan det vara sjukdom…
Kommer då följdfrågan …" Oj…Vad är det för fel på dig ?" så kan svaret vara…:
" Galenskap—Vanvett !! " Jag tror inte längre på vår politik " !!
"Ja…det var allvarligt—Hörs av om du kryar på dig !! "