Advokatsamfundet varnar för tvångsmedel i preventivt syfte

Läs hela artikeln på Nordfront: Advokatsamfundet varnar för tvångsmedel i preventivt syfte

”Riskerar tillämpas brett och urskiljningslöst" • "Endast ett och ett halvt år sedan annan integritetsbegränsande lag infördes.”

Kommer säkert att användas mot judarnas fiender, inte soldater.

Dagens övervakningssamhälle tar kliv efter kliv in i allas och kanske speciellt de nationellas vardag. Om de styrande kunde ville de med all säkerhet kliva in i folks hjärna och lurpassa lite allmänt för att snoka och kanske ta sig friheten att döma lite hipp som happ, då och då. Självklart allt enligt sionismens tanke och syn på hur allt kanske ska styras ifall de sluga helt får bestämma. Tänkte spontant på en låt av Povel Ramel från 1977 som redan då tydligen fattade vad ett övervakningssamhälle är för något. En del kan verkligen vara före sin tid ibland. Här följer nu en länk till låten: I dom aja bajande fingrarnas land. I dom aja bajande fingrarnas land - YouTube
Folkgemenskap!

Fallet med Karl Hedin , skogsägaren , visar att polis har alla möjligheter att avlyssna och spionera så mycket dom vill.
Efter 3 års strid fick Hedin rätt . men Hedin hade ekonomiska förutsättningar . Däremot kommer Hedin nog aldrig åt dom poliser och andra i " rättsväsendet " som förföljt honom.

Jag vet hur det är–jag upptäckte att min bil hade fått en GPS så polis hela tiden såg var jag var…
Inte 17 kommer jag någonstans med att anmäla det någonstans…ha-ha—skulle jag be förövarna utreda ???

(Onödig rubriksättning i kommentar borttagen av moderator, gör inte hela meningar till rubriker sådär)

1 gillning