74-åringen döms för brott mot Morgan Johansson-lag

Läs hela artikeln på Nordfront: 74-åringen döms för brott mot Morgan Johansson-lag

Dömd för historieskrivningsbrott • Åtalspunkt mot Jimmy Lai i Kina är parallellfall till tyska Ursula Haverbeck.

Det är lustigt hur lagar kan användas beroende på vem det är som styr för tillfället. Sverige styrs helt uppenbart av judar och inte av etniska svenskar. Detta bevisas bland annat av det faktum att den judiskt officiella synen på världshistoriska händelser helt tydligt ska var överställd oss icke-judar. Demokrati har vi nationellt medvetna sedan länge insett endast är en sionismens konstruktion för att splittra folkets sammanhållning genom att fokusera på små obetydliga delar, som någon skattekrona hit eller dit. Detta samtidigt som landet och folkets självständighet och framtid som helhet missas.

Det behövs faktiskt egentligen bara en ledning och en ledare i ett land om grundpolitiken är skapad för folkets förutsättningar och ledningen alltid arbetar för sitt folks bästa på alla plan. Den politik med förtryck av oss vita precis som sker i andra judiskt styrda länder är inget annat än rent vidrigt och inget som kommer att hålla i längden, det vet de sionistiska hantlangarna. Det är därför som de gör allt för att slå sönder landets sammanhållning på olika sätt. Det finns bara en politisk opposition mot dagens samhällsförfall i norden och landet - Nordiska motståndsrörelsen:
Kategori: Politik på riksplan (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!

1 gillning

Huruvida medier som SVT anser att personer som Lai och Haverbeck båda två är politiska fångar, eller båda två kriminella på grund av lagbrott, är oklart.

SVT anser nog att Lai är politisk fånge, och Haverbeck kriminell.

En globalistprogrammerad köttrobot funderar ”hmm om jag har dubbelmoral så måste jag ju vara en mycket godare människa för då har jag mycket mer moral än dom som inte tycker som jag”

1 gillning

E mycket bra reflektion där :sweat_smile:

Vi vet faktiskt inte hur många som dödades där i Kina 1989. Vid det här laget har jag lärt mig att det troligtvis är ren och skär CIA-propaganda. Den enda filmsnutt vi fått se är att en stridsvagn vägrar köra över en demonstrant och rundar honom istället.

De sk “demokratidemonstrationerna” som plågade Hong Kong för ett par år sen var i själva verket ett försök till regimskifte iscensatt av alliansen Israel/USA.

Makten skriver lagen och den är till för att makten ska behålla makten och pengar som är symbol för makt i kapitalistiska systemet. Dom som upprätthåller makten är maktens drängar. Polis åklagare, och även journalister i Sverige. Dom som kan upplevas var kritiska, är bara kritiska på lokal nivå. Aldrig mot politiska makten, här i Sverige.

1 gillning