68-årig tyska fängslas för förintelseförnekelse

Läs hela artikeln på Nordfront: 68-årig tyska fängslas för förintelseförnekelse

Menade att fängslade judar var “välnärda och omhändertagna” • Döms till 2 år och 3 månaders fängelse.

Den JUDISKA makten måste krossas! :imp: :skull:

2 gillningar

Har ett tips om ni vill försöka rödpillra normisar. I snart ett år har jag följt en intressant figur vid namn Max Igan, I det senaste avsnittet tog han dessutom upp en sak jag inte riktigt hade väntat mig, Det där om Ike och hans läger. Innan dess hinner de få sig till livs en hel del om vaxxet, globalister och lite annat.

Yttrandefriheten finns det hos ockupationsmakten i USA, men är faktiskt inskränkt pga. judisk lynchning. Marianne Wilfert gjorde grundliga efterforskningar och har omfattande kunskapar. Hon polemiserar inte, hon vill bara sanningen, men det vill inte segermakterna och några marionettstater.

Över 2 års fängelse saftig må jag säga. Undrar hur länge vi får yttra oss i förintelsefrågan här i landet. Men i Tyskland är de stackars sanningssägarna väldig illa ute och Amnesty international hörs naturligtvis inte av. Här ett förslag som Ni kan skriva på tyska: Liebe Marianne Wilfert sende an Sie viele herzliche Gruesse aus Schweden zur Aufmunterung und sind erschuettert ueber dass man nicht ohne Gefängsstrafe die Wahrheit sagen darf. …( Kära M. W. sänder till Er många hjärtliga hälsningar från Sverige till uppmuntran. Vi är upprörda över att man i utan fängelsetraff inte får säga sanningen.) PS Har ni det tyska uet ?

1 gillning

Tack Vera :green_heart:

Enkelt! Sluta arbeta och sluta konsumera.

Juden har bara så mycket makt som vi slavar ihop åt denne. :wink:

Det kan vara svårt att få andra att sluta arbeta och konsumera, men vi kan ju själva göra det. Då är första steget taget.

I Auschwitz fanns det swimmingpool, bordell samt symfoniorkester för dom intagna.

Måste ha varit ganska fint ändå att kunna simma några längder innan man går på konsert och sedan avsluta kvällen på bordellen.

Om man nu gillar klassisk musik vill säga…

Nja, lite satir på bägge hoppas jag. DET VAR KRIG och under den fick vi ALLA försaka, kämpa och hata fienden. Så var det i alla krigförande länder medan den förlorande får all skuld med överdrivna beskrivningar. Vi ser i dag hur Västvärlden ensidigt lägger skulden på Ryssland just nu och undrar hur man kommer att beskriva förhållandena mot DEN förlorade parten i detta krig mot Ukraina efteråt.

Det räcker att du startar en parallell verksamhet och i stället blir den som kan använda pengarna. Bra va?

Nej, så funker det inte riktigt. Eller har du skapat ett sådant system? I så fall får du gärna förklara hur vi andra kan deltaga där. :wink:

I annat fall gäller det att sluta arbeta och sluta konsumera. Men jag förstår att folk egentligen är ganska nöjda med sina liv och inte vill offra någonting på riktigt i kampen för folkets överlevnad och framtid.

Du vet att det roliga är att nu kommer krisen. Snart kommer nästan alla att tvingas konsumera mindre helt enkelt eftersom vi kommer bli fattiga. Bra det! :rofl::rofl::rofl: