14-åring skjuten i misstänkt gänguppgörelse

Läs hela artikeln på Nordfront: 14-åring skjuten i misstänkt gänguppgörelse

Träffades av rikoschett under skottlossning vid pizzeria i Borås • Vårdas på sjukhus för sina skador.

Avskyvärt.
Tyvärr lär vi få se flera oskyldiga skadas eller dödas av deras kriminella framfart.
Det är fanimej VARJE dag det skjuts. :face_with_diagonal_mouth:
I mina trakter har det varit två skjutningar på en vecka. Men fint väder är det iaf…

:smirk: :smirk: :smirk:

Skjutning på öppen gata med oskyldiga offer är inget som kommer att minska eller upphöra så länge landet styrs av folkfientliga anti-vita krafter. Det finns bara ett enda parti som har den politik som landet behöver. Redan den 11 september kan landets röstberättigade välja att lägga sin röst på ett fortsatt totalt samhällsförfall eller att vara med och gemensamt bygga en sann trygghet och nationell ordning som landet så väl behöver. Rösta på – Nordiska motståndsrörelsen: Ett revolutionärt val – riksdagen (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!

:wink:

Låt oss välkomna undergången! Se bara till att det blir fiendens undergång och inte vår egen. :rofl:

Jag pratade med en Tysk för ca 5 år sedan i ett party tält. Han fråga mig om jag tror att det blir inbördeskrig i Sverige? Jag sa att det har vi redan. Det skjuts med maskingevär nästan varje dag. Så vi är redan i ett lågintensivt inbördes krig.